HTML

fürdőszoba

fürdőszobai kellékek, berendezések, kiegészítők blogja.

Friss topikok

Linkblog

redőny és nyílászáró csak profiktól.

2009.08.19. 10:50 space

Újra egy pozitív tapasztalattal lettem gazdagabb, hála egy kedves és tökéletes hozzáállású, kiváló szakemberekből álló vállalkozásnak, az ausz-nak. Mivel sikerült legyártatnom a legjobb árakon a nyílászáróimat, és, mint tudjuk a nyílászáró egy ár érzékeny terület, nem szerettem volna ezt a sikerszériát feladni, és kellőképpen utánajártam, hol, mit és kivel fogok beszerezni és beszereltetni. Tegyük hozzá, hogy az ablak legyártása volt a legnehezebb, mert speciális helyekre, speciális méretekben rendeltem meg, de végül sikerült, és egy helyen elkészítették az összes ajtó és műanyag nyílászáró elemeivel együtt. Az ilyen egyedi méretre gyártott nyílászárók magukban hordozzák a gyártás során felmerülő hibák megsokszorozódását, így fokozottan odafigyeltem a szakemberekkel együtt a gyártás összes fázisára. Nem történt ez másképp az árnyékolástechnika elkészíttetése során sem. Nem bíztam semmit a véletlenre és megkerestem a legprofibb szakember gárdát. A redőny legyártása volt a legnehezebb, mivel voltak igen különös formájú és adottságú ablakok, amelyek megnehezítették ezt. A szóban forgó redőny természetesen alumínium redőny, így egy picit magasabb árfekvésben tudtam őket legyártatni, de mindenkinek csak ajánlani tudom a műanyaggal szemben. A garázskapu már nem jelentett ekkora akadályt, ott viszont a méret és a kiválasztott típus miatt mélyen a zsebembe kellett nyúlnom. Sajnos a napellenző is kellőképpen megkopasztott, de hangsúlyozom, így is mélyen a piaci ár alatt úsztam meg és a végeredmény csodálatos lett. Hála egy olyan profi csapat közreműködésének, mint az AUSZ.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://furdoszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr151321505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaboredony · http://www.szabo-redony.hu/ 2011.01.28. 08:58:02

Jó cikk.
------------------------------------------
www.szabo-redony.hu/
süti beállítások módosítása