HTML

fürdőszoba

fürdőszobai kellékek, berendezések, kiegészítők blogja.

Friss topikok

Linkblog

Sasadliget

2009.01.08. 16:34 space

Több fórumon és a Sasad Liget Lakóparkról szóló cikkben olvastam, hogy ez a lakópark más lesz mint a többi. Persze, ha egyszer végre elkészül. Majdnem vettem egy lakást, csak az tartott vissza, hogy ezt is olyan lakótelep szerűnek láttam, mint ahonnan oda költöztem volna. Azt olvastam, hogy olyan speciális tervezés után alakítják ki mind a házak egymáshoz képest történő elhelyezését, mind pedig a lakások fekvését, hogy bárhol laksz, állandóan besüt majd a nap és hú de jó lesz. Hát, én ezt egyáltalán nem így láttam. Mondjuk, ahonnan át költöztem volna, annál minden jobb. A Demján féle Tóvárosban sikerült egy olyan lakást (szerencsére csak) bérelnem, ahová -nem túlzok- egy percet sem sütött be a nap. Még egy bicikli tároló is jobb helyen van. Ráadásul földszinti lakás(luk) volt a bejárat és a lift mellett. Ahol aludtunk, a fal másik oldalán volt a belső udvarba vezető kapu, és egty gyökér oda tervezett egy játszóteret, ahol a kis porontyok állandó jelleggel dömpereztek. Az udvar lejtős volt, a lejtő vége ott volt, ahol a hálószobánk, úgyhogy oda érkeztek a gyerekek napi kb 8 órában a dömperrel. Keresni kezdtün, hol van az az ingatlan ami nemhogy csak nem ilyen szar, de nem kell két év múlva tovább költöznünk. 1 év kutatás után megleltük, ám, mint említettem nem a sasadligetben, hanem annak közelében fent a sas-hegyen egy újépítésű társasházban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://furdoszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr42865673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása